logo

Jak zwiększyć zyski w czasach zmian część 1 teoria.

Szkolenie obejmuje dwa moduły jednodniowe.

Pierwszy obejmuje zagadnienia takie jak:

  • W jakim kierunku zmierza rynek serwisów motoryzacyjnych? Jakie zmiany już zaszły a jakie są na horyzoncie?
  • Czy można mieć większy zysk przy bardziej zadowolonym Kliencie?
  • Jak "przeżyć" w kontaktach z wielkimi klientami flotowymi?
  • Co to jest orientacja na Klienta i jak ją w praktyce realizować?
  • Co to jest Proces Serwisowy i czy możliwe jest jego wdrożenie w małych serwisach?
  • Czy można policzyć jak zmiany organizacyjne w płyną na zysk serwisu, który je wdrożył?
  • Jakie są punkty krytyczne w unowocześnianiu warsztatu i jak przez nie przejść?

Formularz kontaktowy


captcha
Powered by BreezingForms

Zapisz się do naszego newslettera.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd