logo

Wybór strategiczny pierwsze i podstawowe zadanie właściciela warsztatu

  1. Znaczenie wyboru strategii (kierunku działania) dla sukcesu, wszystkich dalszych działań w serwisie .

                Czas 15 min.

  1. Analiza SWOT- co to jest i czy warto ją robić dla warsztatu motoryzacyjnego? Rozpoznanie szans i wyzwań (analiza SWOT) dla poszczególnych warsztatów.

                               Czas 1 h.

  1. Typy Klientów na współczesnym polskim rynku motoryzacyjnym (duże floty, carsharing, leasingi w tym leasingi z dużą ratą wykupu, klienci instytucjonalni i indywidualni). Omówienie różnic miedzy nimi, wraz z szansami na pozyskanie.

Strategie skoncentrowane na: kosztach, odróżnianiu się , niszy rynkowej.

                Czas 1 h. 15 mn.

  1. Typ osobowości właściciela warsztatu a szanse na skuteczne określenie i realizacje strategii działania firmy.

Czas 45 min

  1. Zdefiniowanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Typy barier oraz znaczenie akumulacji środków w ich pokonywaniu.

Czas 30 min.

  1. Komunikowanie i zarządzanie zmianą w przypadku wprowadzania nowej strategii. Ze szczególnym uwzględnienie pracowników.

Etapy wprowadzania nowej strategii

Czas 30 min.

  1. Szczegółowe omówienie najskuteczniejszych strategii na polskim rynku motoryzacyjnym jako inspiracji do bezpośrednich wdrożeń

Czas 1 h 15 min

  1. Opracowanie strategii dla poszczególnych warsztatów wraz z ich publicznym omówieniem.

Czas 1 h 15 min

  1. Podsumowanie oraz pytania i dyskusja

Czas 45 min.

Formularz kontaktowy


captcha
Powered by BreezingForms

Zapisz się do naszego newslettera.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd