- Znaczenie wyboru strategii (kierunku działania) dla sukcesu, wszystkich dalszych działań w serwisie .
Czas 15 min.
- Analiza SWOT- co to jest i czy warto ją robić dla warsztatu motoryzacyjnego? Rozpoznanie szans i wyzwań (analiza SWOT) dla poszczególnych warsztatów.
Czas 1 h.
- Typy Klientów na współczesnym polskim rynku motoryzacyjnym (duże floty, carsharing, leasingi w tym leasingi z dużą ratą wykupu, klienci instytucjonalni i indywidualni). Omówienie różnic miedzy nimi, wraz z szansami na pozyskanie.
Strategie skoncentrowane na: kosztach, odróżnianiu się , niszy rynkowej.
Czas 1 h. 15 mn.
- Typ osobowości właściciela warsztatu a szanse na skuteczne określenie i realizacje strategii działania firmy.
Czas 45 min
- Zdefiniowanie barier w rozwoju przedsiębiorstwa. Typy barier oraz znaczenie akumulacji środków w ich pokonywaniu.
Czas 30 min.
- Komunikowanie i zarządzanie zmianą w przypadku wprowadzania nowej strategii. Ze szczególnym uwzględnienie pracowników.
Etapy wprowadzania nowej strategii
Czas 30 min.
- Szczegółowe omówienie najskuteczniejszych strategii na polskim rynku motoryzacyjnym jako inspiracji do bezpośrednich wdrożeń
Czas 1 h 15 min
- Opracowanie strategii dla poszczególnych warsztatów wraz z ich publicznym omówieniem.
Czas 1 h 15 min
- Podsumowanie oraz pytania i dyskusja
Czas 45 min.