- Elektroniczny układ sterowania silników wysokoprężnych - Electronic Diesel Control (EDC)
- Czujnik obrotów silnika
- Czujnik temperatury cieczy chłodzącej NTC
- Czujnik położenia pedału przyśpieszenia
- Masowy przepływomierz powietrza
- Czujnik temperatury powietrza zasysanego
- Czujnik ciśnienia powietrza
- Czujnik położenia iglicy
- Czujniki HDK i MES
- Czujnik prędkości pojazdu
- Zawór regulacji kąta wtrysku
- Modulatory EGR, VTG
- Diagnostyka silników wysokoprężnych
- Świece żarowe, sterowniki świec żarowych
- Zasilanie powietrzem, układy recyrkulacji spalin
- Zasilanie paliwem
- Zawór odcinający dopływ paliwa (ELAB)
- Dawka rozruchowa
- Statyczne ustawienie początku tłoczenia
- Dynamiczny pomiar początku tłoczenia
- Pomiary ciśnień w układach wtryskowych silników wysokoprężnych
- Kontrola wtryskiwaczy
- Elementy systemu EDC
- Diagnostyka pomp wtryskowych VP36, VP37, VP29, VP30, VP44
- Diagnostyka sterowników PSG2 PSG5 PSG16
- Budowa i zasada działania pomp wtryskowych LUCAS EPIC
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chroniona jest prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).