- Elektroniczny układ sterowania silników wysokoprężnych - Electronic Diesel Control (EDC)
 - Czujnik obrotów silnika
 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej NTC
 - Czujnik położenia pedału przyśpieszenia
 - Masowy przepływomierz powietrza
 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego
 - Czujnik ciśnienia powietrza
 - Czujnik położenia iglicy
 - Czujniki HDK i MES
 - Czujnik prędkości pojazdu
 - Zawór regulacji kąta wtrysku
 - Modulatory EGR, VTG
 - Diagnostyka silników wysokoprężnych
 - Świece żarowe, sterowniki świec żarowych
 - Zasilanie powietrzem, układy recyrkulacji spalin
 - Zasilanie paliwem
 - Zawór odcinający dopływ paliwa (ELAB)
 - Dawka rozruchowa
 - Statyczne ustawienie początku tłoczenia
 - Dynamiczny pomiar początku tłoczenia
 - Pomiary ciśnień w układach wtryskowych silników wysokoprężnych
 - Kontrola wtryskiwaczy
 - Elementy systemu EDC
 - Diagnostyka pomp wtryskowych VP36, VP37, VP29, VP30, VP44
 - Diagnostyka sterowników PSG2 PSG5 PSG16
 - Budowa i zasada działania pomp wtryskowych LUCAS EPIC
 
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chroniona jest prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).



